uppdrag 10

Skriv, köp en stor godispåse och hör av dej till mej och ens eget mobilnummer på en hundralapp som du sedan handlar något för.

mkt roligt jag hoppas verkligen att de är nån som ringer vore ju svin kul. dock handlade jag ett busskort för mina pengar så vi får se hur lång tid de tar innan den är på marknaden igen. fia handlade dock på ica så hennes kommer nog i bruk tidigare! :D:D


Om jag bara hade en dag kvar att leva vad skulle jag då göra?

Helt ärligt skulle jag bli krossad om jag fick veta att jag skulle dö imorgon.. jag skulle säkert gråta bort heladagen och sen när timmarna börjar rinna ut skulle jag grina ännu mer för att jag skulle vilja göra så mkt under den här sista dagen jag hade. men något jag skulle göra är nog proppa i mig allt gott som finns i hela världen! helst av allt skulle jag lyssna på pusch up och dansa med emelie. jag skulle brottas med fia och vinna. jag skulle springa naken runt stan. jag skulle sno alla kläder och grejer jag alltid velat ha. jag skulle bjuda hela min familj och mina vänner på middag där jag skulle berätta hur betydelsefulla dom varit för mig och sen skulle jag supa mig redlöst full dö i mina nya kläder och mina nära runt omkring mig.


Ta reda på närmsta 10 vänners födelsedagar

Emelie Kaukas 20 september (1989)
Sofia HedQvist 11 Mars (1989)
Nattis Borgman 31 Augusti (1989)
Erik Karlsson 3 Oktober (1989)
Pernilla Eriksson 21 November (1989)
Fia Linderdahl 15 April (1990)
    Veronica Löfstrand 23 Mars (1989)
Elin Gabrielsson 31 Oktober (1990)
caroline lias 25 Oktober (1990)
Madde Neuman 5 oktober (1986)

tyvärr måste jag erkänna att facebook har varit till stor hjälp i de sista uppdraget! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0