uppdrag 11

Bryt mot minst två av dom tio budorden

hallelelulja va jag har använt, missbrukat och stampas på jesuskristinamn idag MOHAHAHA

man skall icke stjäla är ett annat budord och en 20 lapp har jag idag tagit av min mamma, förlåt käre moder.

Skriv upp de 10 bästa sakerna med dig och tejpa upp i taket ovanför sängen.

* Jag är unik.
* Jag är vacker.
* Jag kämpar.
* Jag försöker.
* Jag ser frammåt.
* Jag är glad.
* Jag är snäll.
*  Jag är stark.
* Jag är hjälpsam.
* Jag är BÄST!


Öva kyssteknik på din egen hand.

väldigt äckligt. nått man gjorde när man var liten nu hade jag ju glömt tvättat händerna efter att hållit i disktrasan på jobbet. riktigt äckligt smakade jag! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0