uppdrag 9

vi  bestämde oss för att göra två till uppdrag idag eftersom vi hade lite tid över.

kissa och drick ett glas vatten samtidigt

jag förstår inte vad man skulle få ut av uppdraget men jag tyckte mig känna att de kom lite mer kiss när man svalde klunken men de kanske var bara inbillning. testa vettja så får ni säga vad ni kände. :P

gör en lista med de 5 främsta sakerna du vill och ska förändra med dej själv

1. jag ska bli mer självständning och ta egna beslut.
2. jag ska sluta bry mig om vad folk tycker om mig och börja tänka att dom får gilla mig för den jag är ist.
3. jag måste bli bättre på att göra saker som är viktiga.
4. jag måste lära mig att bli mer ekonomisk.
5. jag vill hitta något jag brinner för.

Kommentarer
Postat av: fia

det där med att kissa kändes ju bra värdelöst eller hur ??



fan vilken bra lista. du är bäst när du är du ! :D och hitta något att brinna för, det är jättebra.

2011-06-06 @ 23:27:31
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0