.Fredag 27/5.

ett enda inlägg idag.. bättre än inget iaf! ;) nu har vi iaf kört alla grejer till mamma.. sjukt mkt grejer här nu. de ser ut som en tattarhåla, grejer precis överallt.
nu är jag totalt slut körd och de enda som är kvar att göra är att vila.. titta på tv och mysa i soffan.. som trots alla grejer har två platser. en för mig och en för brosan! på söndag blir de städning. taggar inte dit.
imorgon är de crusing. får väl se om jag drar ner på stan eller om jag hittar på nå annat. kanske plockar i ordning här hemma. man vill ju inte bo i de här förådet.. :P
desstuom måste jag få upp min säng så jag slipper sova mellan mamma och linnea. de är liiite trångt. :P

jag och fia har nu beslutat oss för att bojkotta facebook nu från och med måndag! herregud hur ska de här sluta?

XOXO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0