.Söndag 29/5...

nu har jag och fia bestämt oss för att skippa facebookuppdraget och gör ett annat sorts uppdrag ist.. men de uppdraget kommer jag inte berätta om förrän vi har börjat och genomföra de för att inte göra er besviken. 

jag har haft en jätte bra dag idag, spenderat mkt tid tillsammans med mamma och de är väl så en morsdag ska vara? 

i morgon är de en ny vecka.. får se till att göra de som står på min att göra lista nu. alltså fixa alla papper! 

* adressändra
* gå till afm
* skicka papper till A-kassan
* Säga upp massa grejer
*  och inte att glömma mitt möte i morgon klockan 14 på kommun..

nu ska jag krama min mamma och berätta vilken bra mamma hon är. kom ihåg ta hand om er mammor och sov gott i natt! <3

XOXO Sara 

Kommentarer
Postat av: fia

vi kommer att klara det galant ! ;D

2011-05-30 @ 04:54:27
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0