.Torsdag 26/5....

jag måste lätta på mitt hjärta och breätta att jag har ganska många beroende i mitt liv.. ja alltså jag röker inte eller nått sådant men man kan ju vara beroende av andra saker och de lyckas jag med jämt.. under mina senste levnadsår har jag varit beroende av kexchoklad, festis, knäckebröd, passians, nougatsmör, lukten av tvättmaskiner, hipphipphora, kalaspuffat ja you namne it.. men en sak har som jag fastnat för och som nå extremt för men jag som tur är tror jag att jag inte är den enda..


FACEBOOK

facebook är mitt liv, min vardag, mitt allt.. jag är inne minst tre gånger om dagen och eftersom jag nu är arbetslös blir de minst tio.. om de inte är så att jag loggar in på morgonen när jag vaknar och har de uppe tills jag går och lägger mig på kvällen. de är därför jag har gått över till bloggen nu för jag skäms över att uppdatera min status varenda gång jag går på toaletten och inte ens får en enda som gillar. jag å andra sidan gillar allt.. jag har snart nött ut min gilla knapp tror jag. att sitta och titta på folk som loggar in och loggar ut. hålla räkningen på hur många gånger de hänt sen jag loggat in. nej riktigt så illa är de inte men iaf.. alla finns där. allt händer där. man vet vad alla gör man kan snacka med alla utan att ha pengar på mobilen. nej jag gillar facebook nästa för mkt.
ja menar sitter man på andra sidor har du fortfarande alltid facan uppe ifall de skulle hända nått..
herregud så beroende jag är..

nästa vecka tror jag att jag ska göra ett test vad tror ni om de? jag ska skippa facebook helt och hållet. inte logga in en endaste gång. jag ska fråga fia om inte hon också är på detta förslag. jag vet att hon också är inne ofta. men aldrig lika ofta som mig. till skillnad från mig så har hon faktiskt ett liv. jag ska blogga ist. okej?
shit vad är de jag sitter och skriver. men visst jag ska klarade!
pinsamt om jag inte en skulle klara en vecka!!




Kommentarer
Postat av: fia

jag är på.. :S kommer ångra att jag gick med på det här.

fyy satan.

jag är ju inloggad från att jag vaknar tills att jag gåroch lägger mej.. usch ! varför är det inge bra att ha beroenden för, dom borde uppmuntrass. som bra sara, det är bra att du lever för facebook, bra sara knäckebröd är gott med ägg på osv.

2011-05-27 @ 06:21:58
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0