.Torsdag 26/5.....

nu har jag anlänt hem till mamma.. bara lite småsaker att plocka i morgon nu. skönt att få de klart! efter att plockat som fan tog jag mitt förnuft till fånga och kilade till hemmakväll och köpte godis och gick till fia och snackade skit! vi snackade om tider då vi poppade munnen full i tamponger och drack vatten så vi kvävdes.. fan rena självmordsförsöket.. så ska jag ta självmord om jag någon gång ska göra de..
när jag skulle gå påminnde hon mig även om den gången vi sög på varandras stortår.. vi har då delat allt vi, jag och fia! :P
nu känns de verkligen som jag bor här. jag sitter i soffan, jag och mamma och tittar på CSI och jag har min lilla rosa i knät!
jag hade mkt att skriva för några minuter sedan men nu känner jag mig bara trött därför skiter jag i att fortsätta och går och lägger mig ist.. vi hörs i morgon!

XOXO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0